4000 км з підшипниками та сальниками SKF

  • Автор : Автопромпідшипник
  • 2 вересня 2023

Концерн SKF зіграв свою роль у встановленні нового світового рекорду: найбільшої відстані, яку прототип мотоцикла проїхав на одному баку палива. Прототип мотоцикла проїхав 4183,8 км у своїй подорожі від Альбіно на півночі Італії до мису Нордкап у Норвегії без необхідності дозаправки. Концерн SKF допоміг постачальнику компонентів для мотоциклів Acerbis у його проекті AC50.

У проекті AC50 було зроблено кілька ключових проривів — насамперед завдяки переробці паливного баку, який вміщує 108 літрів пального. Крім того, фахівці SKF розробили індивідуальну конструкцію підшипників коліс і ущільнень, щоб зробити подорож максимально ефективною та комфортною.

«Коли компанія Acerbis описувала проект AC50, ми зрозуміли, що за цією спробою встановлення світового рекорду стоїть бажання привернути увагу до проблеми сталого розвитку, а це відповідає нашій стратегії сталого розвитку», — сказав Ніколас Берруе, менеджер з розвитку бізнесу SKF.
Перш ніж такі транспортні засоби, як мотоцикли, повністю перейдуть на електрику, важливо зробити їх більш енергоефективними. 
«Для AC50 головною потребою були ефективні рішення для зменшення споживання пального, — сказав Паоло Гіраудо, керівник проекту SKF. — Основні втрати ефективності, які ми виявили, відбувалися через колеса, тому ми запропонували індивідуальну конструкцію підшипників коліс і ущільнень».
Підшипники були розроблені для зменшення тертя, тоді як ущільнення поєднували низьке тертя з високим рівнем захисту.

У червні 2023 року троє гонщиків по черзі керували мотоциклом ретельно спланованим маршрутом із середньою швидкістю 70 км/год. Після перетину Австрії, Німеччини, Данії, Швеції та Фінляндії команда закріпила рекорд, прибувши на мис Нордкап 15 червня.
Гвідо Асербіс, генеральний директор Acerbis, сказав: «У дитинстві я мріяв потрапити до Книги рекордів Гіннеса. І от ця мрія стала реальністю».

Проект Acerbis AC50 — це застосована креативна інженерія. Завдяки ретельному тестуванню та розробці компонентів цей проект значно покращує показники економії палива в довгій подорожі.

Шведський концерн SKF має 140 представництв в 32 країнах і 18 технічних центрів по всьому світу. У концерні трудяться 46 535 чоловік. У 1907 році шведський інженер Свен Вінгвіст винайшов перший самоустановлювальний дворядний підшипник, поклавши початок історії шведського концерну SKF, лідера по виробництву підшипників кочення, систем змащення, вузлів обертання, еластомерних ущільнень і супутньої продукції. Фабрика Aktiebolaget Svenska Kullagerfabriken була заснована 16 лютого 1907 року в Гетеборзі.
Фото: Acerbis