Бренди NTN отримали нагороду Automotive Communications Award 2023

  • Автор : Автопромпідшипник
  • 29 листопада 2023

NTN, материнська компанія підшипникових виробників BCA Bearings і Bower Bearings, оголосила про отримання нагороди Automotive Communications Award 2023 від організації Women in Auto Care. NTN отримала нагороду в категорії «Рекламні товари, спорядження, маркетингове забезпечення» за рекламні акції BCA та Bower «Літній круїз».

«Для нас велика честь бути визнаними такою надихаючою організацією, як «Жінки в автомобільному догляді» (Women in Auto Care), — сказала Джорджіанн Дікі, директор з маркетингу NTN. — Наші літні кампанії BCA та Bower завжди популярні серед наших клієнтів».

Літні рекламні кампанії BCA та Bower винагороджують клієнтів-дистриб'юторів, що беруть участь у сегментах автомобільного вторинного ринку, рекламними товарами під брендом BCA & Bower, які вони потім можуть використовувати для проведення власних місцевих рекламних акцій. Ця стратегія підвищує впізнаваність бренду на всіх рівнях каналу збуту, від дистриб’ютора до технічного спеціаліста, водночас дозволяючи дистриб'юторам налаштувати свої рекламні акції для своїх лояльних клієнтів.

Тема літніх акцій BCA та Bower у 2023 році — «Літній круїз», а промо-пакети містили товари, які використовуються для популярних літніх заходів по догляду за автомобілем. Такі предмети, як комплекти для миття автомобіля, рушники з мікрофібри, автомобільні сумки забезпечують чистоту та організованість у автомобілі, а кулери, крісла та парасольки нагадують про літній відпочинок.

Нагороди були вручені на щорічній церемонії під час конференції AAPEX 2023 у Лас-Вегасі, штат Невада. Ці нагороди відзначають виробників автомобільних запчастин, дистриб'юторські мережі та інші організації за рекламу, маркетинг і зв'язки з громадськістю. «Жінки в автомобільному догляді» (Women in Auto Care) — це спільнота Асоціації Auto Care, співвласника AAPEX, спеціального заходу для ринку післяпродажного обслуговування автомобілів.

Корпорація NTN, заснована в 1918 році, є одним із найбільших виробників підшипників у Японії, поступаючись лише одному конкуренту — NSK Limited. Група NTN-SNR щорічно виробляє близько 100 мільйонів конічних роликопідшипників, пропонує повний асортимент підшипників метричних та дюймових розмірів із виробничих майданчиків у Європі та Японії. Щорічний оборот корпорації становить майже 5 мільярдів євро. У компанії працюють 23 000 осіб у філіях та представництвах по всьому світу. У Європі дочірня компанія NTN Europe працює на всіх промислових, автомобільних та аерокосмічних ринках. NTN Europe має науково-дослідний центр і 15 виробничих майданчиків у Європі, де працюють близько 6500 співробітників. На кінець березня 2022 року річний оборот NTN Europe склав 1,1 мільярда євро.
Фото: NTN