Carter пропонує кріогенні підшипники

  • Автор : Автопромпідшипник
  • 25 травня 2023

Тиск щодо скорочення викидів парникових газів у світі продовжує стрімко зростати, як і пошук різних зелених енергетичних рішень, і одним із наслідків цього процесу є значне зростання використання рідкого природного газу для морських застосувань. РПГ давно вважався екологічно чистим паливом і отримав значну популярність як життєздатна альтернатива для широкого спектру застосувань комерційного транспорту, включаючи морські перевезення. За оцінками, 3% глобальних викидів парникових газів утворюються морським транспортом, тому Міжнародна морська організація (IMO) все більше прагне зменшити викиди CO2. Незважаючи на те, що РПГ є набагато екологічнішим паливом, ніж дизельне паливо з високою в’язкістю, яке зазвичай використовується для двигуна контейнеровозів і круїзних лайнерів, воно створює значні проблеми для паливних систем і насосів, особливо при роботі з екстремальними (кріогенними) температурами.

Важливим компонентом РПГ насосів є підшипники, які повинні витримувати екстремальні температури повного занурення в рідкий природний газ (-196ºC / -320ºF) або в рідкий водень (-253ºC / -423ºF). Компанія Carter визнана найкращим світовим постачальником прецизійних підшипників і пропонує десятиліття досвіду постачання перевірених рішень підшипників для кріогенних застосувань. Оскільки робочі температури паливних систем наближаються до абсолютного нуля (0ºK), використовувати рідке мастило дедалі складніше, а це означає, що підшипники, що працюють всуху, є обов’язковим рішенням. Стандартні сталеві підшипники (хромована сталь 52100) просто неефективні, мають низьку продуктивність, що призводить до короткого терміну служби та несподіваних поломок. На додаток до проблем із змащуванням розширення та звуження різних матеріалів, що використовуються в корпусах підшипників (відповідно до необхідного коефіцієнта теплового розширення), стає ще більш критичним для ефективності підшипників.

Відмова сепаратора підшипника є звичайним явищем у кріогенних системах, тому вибір матеріалу, на додаток до конструкції сепаратора, має вирішальне значення для продуктивності. Багато звичайних інженерних пластмас стають надто крихкими при кріогенних температурах, тому Carter пропонує власний досвід у використанні найкращих матеріалів для підшипників. До них належать дешевші варіанти, такі як PEEK і PTFE з нестандартними добавками або навіть Durafilm або PCTFE, якщо необхідно.

Крім того, матеріали при цих кріогенних температурах стають дедалі крихкішими, тому геометрія сепараторів також має вирішальне значення. Компанія Carter розробила запатентовану конструкцію кріогенних сепараторів з двох частин для радіальних кулькопідшипників, яка значно підвищила продуктивність. Як згадувалося раніше, підшипникова сталь стандарту 52100 не підходить для кріогенних застосувань, тому клієнти все частіше обирають партнерство з експертом з кріогенної промисловості Carter.

Традиційні підшипники, що використовуються при низьких температурах, ефективно працюють з рідкими мастильними матеріалами, створюючи тонку плівку між сталевими елементами кочення, що мінімізує контакт металу з металом. Однак це неможливо для підшипників, що працюють в умовах кріогенних температур. Рішення Carter полягає в тому, щоб запропонувати керамічні підшипники, з нітриду кремнію, який не тільки усуває потребу в рідких мастильних матеріалах, але також значно зменшує масу та збільшує швидкість підшипників. Це, у поєднанні із застосуванням мастила з сухою плівкою, такого як дисульфід вольфраму (з рейтингом AMS2530), є іншими важливими факторами успіху кріогенних підшипників.

Компанія Carter розробила запатентовані процедури кріогенного тестування, щоб мінімізувати ризики. Усі кріогенні підшипники проходять сувору процедуру випробувань, під час якої вони повністю занурені в рідкий азот (-196ºC / -320ºF).

Перехід до зеленої енергетики та сприяння зменшенню викидів парникових газів продовжується швидкими темпами, що підтверджено участю Carter в значному розширенні проектів РПГ для морського сектора. РПГ як суднове паливо відповідає всім діючим нормам IMO та ЄС. Результатом є скорочення викидів CO2 щонайменше на 20%.

Carter забезпечує значні обсяги кріогенних підшипників на глобальному ринку, що дозволяє клієнтам вибирати найкращий дизайн і матеріали відповідно до їх застосування. Крім того, експертиза Carter та встановлені процедури, зокрема, запатентована термічна обробка, суворий внутрішній контроль якості та процедури тестування підтверджують, чому Carter є одним із провідних постачальників кріогенних підшипників.

Carter Bearings — спеціалізований постачальник підшипників, інструментів та прецизійних компонентів із Великобританії. Компанія заснована 1999 року в м. Абінгдон, Оксфорд. Компанія спеціалізується на виробництві підшипників з тонким перетином, гібридних та повністю керамічних підшипників, інструментів для підшипників в аерокосмічній галузі, а також на постачанні повного асортименту стандартних кулькопідшипників. Компанія Carter сертифікована за ISO9001: 2015 inc. Компанія Carter представляє групу Carter Manufacturing Co. Inc. по всій Європі.
Підготовлено за матеріалами Bearing-News