Енергія наступного покоління: Приводи та системи шасі Schaeffler

  • Автор : Автопромпідшипник
  • 26 квітня 2023

Під девізом «Енергія наступного покоління» автомобільний і промисловий постачальник Schaeffler представив свої новітні компоненти, системи для приводів та інноваційні технології шасі на Auto Shanghai 2023«Автомобільна промисловість Китаю перебуває у фазі швидкого розвитку, особливо коли мова йде про електрифікацію та автоматизацію транспортних засобів, — сказав Маттіас Зінк, генеральний директор Департаменту автомобільних технологій Schaeffler. — Завдяки нашому великому портфоліо інноваційних продуктів, передових технологій і зростаючій локалізації в Китаї ринковий потенціал для Schaeffler величезний»Schaeffler пропонує велике портфоліо автомобільних технологій у Китаї, маючи в розпорядженні десять виробничих майданчиків, два науково-дослідні центри та 13 000 співробітників.

Концерн представив високоефективні рішення для електромобільності на виставці в Шанхаї.
Прагнучи стати технологічним лідером у галузі електрифікованої мобільності, Schaeffler прискорює свій розвиток у цій галузі, дедалі розширюючи асортимент продукції. У 2022 році концерн Schaeffler придбав проекти електромобільності на суму п’ять мільярдів євро. «Schaeffler займає стратегічну позицію в області електромобільності, зростання обсягів виробництва показує, що ми досягли успіху в цій галузі», — сказав Матіас Зінк. Завдяки десятиліттям технічного досвіду в розробці силових агрегатів, Schaeffler пропонує комплексне поєднання інноваційних рішень від компонентів до цілих систем, які можна адаптувати відповідно до потреб клієнтів для всіх типів електрифікації транспортних засобів.

На автосалоні в Шанхаї Schaeffler представив широкий асортимент електромобільної продукції, від електромобільних підшипників, приводів, електронних двигунів до гібридних модулів і систем електричної трансмісії. Для дедалі зростаючих застосувань 800 В Schaeffler пропонує нову інноваційну електричну вісь 3 в 1 з масляним охолодженням, а також коаксіальну електронну вісь 800 В з подвійним приводом.  Інші визначні експонати включають високоефективні електродвигуни Schaeffler, рішення на паливних елементах та інтегровану систему управління температурою. 

Завдяки ключовим технологіям і продуктам у сфері мехатроніки та інтелектуальних шасі Schaeffler прискорює розвиток свого бізнесу в інтелектуальному водінні завдяки проектам масового виробництва. Першим прикладом є перша система рульового керування заднім колесом Schaeffler. Цього року також розпочнеться виробництво колісних електродвигунів Schaeffler у Китаї. Щонайменше три виробники компактних муніципальних транспортних засобів готуються включити цей продукт у свої виробничі лінії в найближчі місяці. Завдяки неперевершеним перевагам щодо використання простору та маневреності повний привід Schaeffler є ідеальним рішенням для автономного водіння та міської мобільності майбутнього.

Серед інших експонатів, представлених на стенді Schaeffler, — мехатронне рішення, яке замінює звичайне кермо та механічну рульову колонку, таким чином зменшуючи кількість місця, необхідного для системи рульового керування. Schaeffler також демонструє систему змінної амортизації, нове мехатронне рішення з більшим адаптивним діапазоном сили амортизації для покращення динаміки та продуктивності автомобіля.

Під час виставки Schaeffler підписав угоду про виробничу співпрацю з Zhijia, провідним постачальником технологій інтелектуального керування вантажівками. Schaeffler розпочне виробництво своєї електрогідравлічної системи рульового керування в Китаї, яка вперше буде встановлена на вантажівках, оснащених платформою для автономного водіння Zhijia.

З моменту перших інвестицій в Китаї у 1995 році Schaeffler став важливим постачальником і діловим партнером в автомобільному секторі з безперервними інвестиціями у виробництво та дослідження та розробки в Китаї. Це можна підтвердити зростаючою кількістю інноваційних продуктів, які вироблялися або будуть вироблятися в Китаї, таких як електричні мости, гібридні модулі, колісні приводи, інтелектуальні системи рульового керування тощо. Крім того, Schaeffler продовжує розширювати свій науково-дослідний центр у Цзядині (Шанхай), а також нову виробничу базу в Тайцані. «Китайська автомобільна промисловість продемонструвала великий потенціал, обумовлений такими новітніми трендами, як електрифікація та інтелектуальне водіння», — сказав доктор Чень Сянбінь, президент Департаменту автомобільних технологій Schaeffler в Китаї.

Концерн Schaeffler Group займає провідне місце в автомобілебудуванні, промисловості і авіакосмонавтиці завдяки своїм відомим маркам INA, FAG і LuK. Концерн пропонує понад 40 тисяч найменувань продукції масового виробництва під торговими марками INA і FAG, які використовуються більш ніж в 60 секторах промисловості.
Наріжним каменем групи стала компанія INA, яку заснували брати Вільгельм і Георг Шеффлер в 1946 році в німецькому місті Херцогенаурах. Успіх до компанії прийшов в 1949 році після того як Георг Шеффлер розробив сепаратор голчастого роликопідшипника.
У 2015 році продажі групи склали понад 13 мільярдів євро. Група дає роботу 84 тисячам співробітників в 200 компаніях в 50 країнах світу.
Підготовлено за матеріалами Schaeffler