Найпотужніший у світі випробувальний комплекс для підшипників вітрових турбін запустять у Данії

  • Автор : Автопромпідшипник
  • 5 лютого 2024

У співпраці з LORC (Офшорний центр відновлюваної енергетики Ліндйо) і R&D Test Systems у Ліндйо, Данія, будується найпотужніший у світі випробувальний комплекс для основних підшипників вітрових турбін.

Розширення відновлюваних джерел енергії значною мірою відбувається завдяки вітровим турбінам. Вітрові турбіни стають все більшими і потужнішими. Система підшипників головного вала, як невід’ємна частина трансмісії, має надважливе значення, оскільки тут складаються всі сили та моменти, що діють на вітрову турбіну. Як лідер ринку та стратегічний партнер у розвитку, Schaeffler приймає цей виклик і активно сприяє розробці багатомегаватних вітрових турбін.

У Ліндйо, Данія, у LORC (Офшорний центр відновлюваної енергетики Ліндйо) будується найпотужніший у світі випробувальний комплекс для підшипників корінних валів. Мільйонні інвестиції включають гранти від датської програми GreenLab. Програми випробувань бетону повинні бути запущені до кінця 2025 року. LORC співпрацює з R&D Test Systems, яка є одним із провідних постачальників випробувальних стендів для вітрової галузі, щоб побудувати новий випробувальний комплекс. Schaeffler відіграв важливу роль у визначенні специфікацій випробувальної установки та стане першим замовником, який випробує підшипники головного вала для майбутніх поколінь вітрових турбін у співпраці з OEM-виробниками.

Доктор Майкл Пауш, технічний директор Industrial Schaeffler, сказав: «Ми є ключовим ринковим і технологічним лідером у галузі підшипникових технологій у вітроенергетичній галузі. LORC, один із найдосвідченіших операторів випробувальних установок для трансмісії вітрових турбін, стане надійним партнером, який допоможе нам у подальшому розширити ноу-хау та продуктивність».

«З 2011 року ми отримуємо цінну інформацію для розробки рішень для підшипників за допомогою нашого великогабаритного випробувального стенду підшипників Astraios, найпотужнішого випробувального стенду у світі на той час. Завдяки новому випробувальному об’єкту ми тепер зможемо просунутися в нові та майбутні виміри та зробити внесок у більш швидку розробку надійних мультимегаватних турбін», — додав Бернд Ендрес, віце-президент бізнес-підрозділу вітроенергетики Schaeffler.

Вже близько 40 років Schaeffler пропонує надійні підшипникові рішення для наземних і морських вітрових турбін. Підшипники кочення від Schaeffler є в кожній другій-третій вітряній турбіні в світі.

Schaeffler використовує підхід замкнутого циклу проектування для своїх підшипників вітрових турбін. Окрім участі в розробці рішень для підшипників, експерти Schaeffler також підтримують розробку турбін шляхом системного моделювання, випробувань і польових вимірювань. Експерти Schaeffler тісно співпрацюють з розробниками турбін, щоб підвищити надійність вітряних турбін і зробити енергію вітру економічно ефективнішою. Новий випробувальний стенд стане важливим інструментом для розробок у найближчі десятиліття.

Концерн Schaeffler Group займає провідне місце в автомобілебудуванні, промисловості і авіакосмонавтиці завдяки своїм відомим маркам INA, FAG і LuK. Концерн пропонує понад 40 тисяч найменувань продукції масового виробництва під торговими марками INA і FAG, які використовуються більш ніж в 60 секторах промисловості.
Наріжним каменем групи стала компанія INA, яку заснували брати Вільгельм і Георг Шеффлер в 1946 році в німецькому місті Херцогенаурах. Успіх до компанії прийшов в 1949 році після того як Георг Шеффлер розробив сепаратор голчастого роликопідшипника.
У 2015 році продажі групи склали понад 13 мільярдів євро. Група дає роботу 84 тисячам співробітників в 200 компаніях в 50 країнах світу.
Підготовлено за матеріалами Schaeffler