NSK представила новинки на Auto Shanghai 2023

  • Автор : Автопромпідшипник
  • 8 серпня 2023

Автомобілі на нових джерелах енергії (NEV) у Китаї вже становлять третину продажів нових автомобілів — це чимала кількість у найбільш густонаселеній країні світу. Завдяки змінам у технологіях, потужній державній підтримці та місцевим автовиробникам, які прагнуть конкурувати на світовій арені, Китай швидко розвиває свої автомобільні амбіції.
У Китаї продажі автомобілів на нових джерелах енергії (NEV), включаючи акумуляторні електромобілі (BEV) і гібридні електромобілі (PHEV), були підтримані значними державними субсидіями. Незважаючи на те, що ці субсидії закінчилися в 2022 році, продажі NEV продовжують зростати, і Китай, схоже, на шляху до досягнення своєї мети, щоб до 2030 року на NEV припадало 40% продажів нових автомобілів.

Зараз Китай є провідним світовим експортером автомобілів на нових джерелах енергії (NEV), і китайські автовиробники намагаються розширити продажі за кордоном, зокрема в Південно-Східній Азії, Південній Америці, Європі та Японії, продовжуючи вдосконалювати свої технології.

Компанія NSK розробила та запропонувала нові рішення, які були добре сприйняті клієнтами протягом останніх кількох років, а також на виставці Auto Shanghai 2023.

На автосалоні в Шанхаї компанія NSK представила широкий спектр продуктів для електромобілів, які забезпечують вуглецеву нейтральність та інновації автомобілів на нових джерелах енергії (NEV) у категоріях Водіння, Рульове керування та Гальмування.

У категорії Водіння однією з важливих тенденцій є перехід на вищу напругу з можливостями швидкої зарядки 800-вольтових систем, які готові замінити повільнішу 400-вольтову архітектуру, яка використовується в більшості сучасних моделей електромобілів. Вища напруга створює кілька інженерних проблем, у тому числі необхідність боротьби з електричною ерозією, яка може спричинити масштабні пошкодження підшипників і компонентів електродвигуна та трансмісії.

Компанія NSK випустила на ринок три нові економічно ефективні рішення цієї проблеми, тож клієнти можуть вибирати продукти на основі вартості, необхідного рівня ізоляції та дизайну сусідніх компонентів: підшипники з ізоляційним полімерним покриттям, підшипники з литтям і набір провідних щіток NSK, які надійно захистять компоненти за допомогою електричної ізоляції або провідності.

У категорії Рульове керування розробники запропонували легкий одношестерневий електропідсилювач керма, відповідно до потреб NEV, а в категорії Гальмування фахівці NSK представили гвинти для електрогідравлічних гальм, які сприяють високій чутливості гальм.

Японська корпорація NSK (Nippon Seiko Kabushiki Kaisha), лідер з виробництва підшипників та інших деталей машин, застосовує технології, розроблені протягом столітньої історії компанії. За даними 2015 року група NSK Group налічує 31 тисячу співробітників, 213 підприємств та представництв у 30 країнах світу та виробляє 2,2 мільярди підшипників на рік. За даними на березень 2016 року, оборот NSK склав 975 мільярдів ієн. У 1963 році відкрилася перша філія NSK у Європі: у німецькому місті Дюссельдорф. У 1976 році запущено перший європейський завод у Петерлі (Великобританія). NSK Europe налічує 3500 працівників.
Фото: NSK