Підшипники NKE їдуть на виставку Rail Live 2023 в Мадриді

  • Автор : Автопромпідшипник
  • 28 жовтня 2023

Компанія NKE Austria GmbH представляє свої підшипники, які використовуються в тягових двигунах і редукторах локомотивів, а також у вагонах, трамваях і метро. NKE представить ці технології на Rail Live 2023, 29 листопада — 1 грудня, IFEMA Madrid, Іспанія, на стенді №B071.

При проектуванні залізничного транспортного засобу важливо враховувати такі фактори, як навантаження, швидкості, крутні моменти та простір для встановлення. Ці фактори також необхідно враховувати при виборі компонентів передачі енергії. Підшипники для коробок передач працюють на високих швидкостях і при великих навантаженнях. Вони повинні витримувати удари, вібрацію та екстремальні температури. Підшипники для тягових двигунів вимагають тривалого терміну служби. Найбільш використовувані типи підшипників у коробках передач залізничного транспорту — це циліндричні роликові підшипники, конічні роликові підшипники, радіально-упорні кулькові підшипники, чотириточкові кулькові підшипники та радіальні кулькові підшипники. У тягових двигунах найбільш характерними є циліндричні роликопідшипники і радіальні кулькопідшипники. Часто ці типи підшипників мають електричну ізоляцію з відповідним покриттям на зовнішньому або внутрішньому кільці. Для особливо вимогливих застосувань доступні гібридні варіанти. Елементи кочення гібридних підшипників виготовлені з міцного нітриду кремнію (Si3N4), надзвичайно міцної кераміки. Підшипники для коробок передач і тягових двигунів також можна налаштувати та виготовити відповідно до особливих специфікацій, наприклад, для більш високого термічного опору або більш суворих діапазонів допусків.

«Наша конструкція електроізольованих циліндричних роликових підшипників і радіальних кулькових підшипників включає оксидне керамічне покриття, — сказав Клаус Гріссенбергер, інженер NKE у Штайрі, Австрія. — Що надає простий і ефективний захист від пошкодження підшипника струмом, що проходить через підшипник».

Ізоляція значно знижує ризик пошкодження доріжок кочення та передчасного старіння мастильного матеріалу та має діелектричну міцність 1000 В і 3000 В при напрузі постійного або змінного струму відповідно. Електроізольовані підшипники мають такі ж розміри та технічні властивості, як і стандартні підшипники, тому їх легко замінити. Доступні версії підшипників з ізоляцією на зовнішньому кільці (SQ77) або на внутрішньому кільці (SQ77E).

Гібридні радіальні кулькопідшипники NKE відомі завдяки надзвичайно високому ступеню захисту, який вони пропонують від руйнівних струмів у підшипниках, продовженому терміну служби (включно з мастильним матеріалом), надзвичайно тихій роботі та низькому тертю та пов’язаним з цим втратам.

«Наші гібридні радіальні кулькові та циліндричні підшипники є найкращим рішенням для запобігання пошкодженню підшипників, спричиненим струмом, — сказав Гріссенбергер. — Це досягається завдяки чудовим властивостям матеріалу керамічних кульок, наприклад, надзвичайній міцності на стиск і жорсткості, низькій щільності та, звичайно, найвищому можливому електричному опору».

Розробляючи підшипникові рішення для залізничного транспорту, відділ розробки NKE тісно співпрацює з клієнтами, серед яких відомі виробники OEM, залізничні оператори та постачальники послуг. Усі підшипники проходять суворий документований контроль якості. Окрім розробки продукції, NKE також пропонує технічну підтримку у виборі підшипників, визначенні розмірів та оцінці стану, а також проводить навчальні курси. З 2005 року австрійський виробник підшипників поставив понад 40 000 підшипників для залізничного транспорту.

NKE Austria GmbH — виробник підшипників з головним офісом в м. Штайр (Австрія). Компанія була заснована в 1996 році групою співробітників компанії Steyr Wälzlager. NKE виробляє якісні та спеціальні підшипники для промисловості, проектує та розробляє власну високопродуктивну продукцію.
Завод в Штайрі сертифікований за системою ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 і OHSAS 18001. Продукція NKE поширюється через 12 міжнародних представництв і понад 240 торгових точок в 80 країнах. NKE входить до Fersa Group.
Фото: NKE