Підшипники NSK рятують конвеєр в Австралії

  • Автор : Автопромпідшипник
  • 14 листопада 2022

Конвеєри для завантаження суден є критично важливими елементами портової інфраструктури, де будь-який простой може виявитися надзвичайно дорогим. Гірничодобувна промисловість потребує високонадійного обладнання, яке може витримувати суворі умови експлуатації. Коли виявилося, що підшипники на згинальному шківі, що обслуговує конвеєр для завантаження судна в залізорудному порту в Австралії, витримують лише шість місяців експлуатації, порт звернувся до експертів NSK, щоб вони розробили найкраще рішення для подовження терміну служби підшипників та значної економії витрат на простої обладнання.

Команда експертів NSK дослідила несправність підшипників, виявивши, що потрапляння важких частинок залізної руди та забруднення в мастилі несправних підшипників вплинули на термін служби згинального шківа. Будь-які компоненти конвеєра, що мають скорочений термін експлуатації, спричиняють витрати на технічне обслуговування та втрату продуктивності підприємства.

Щоб вирішити цю проблему, інженери NSK взялися за розробку нового рішення на основі перевіреної лінійки сферичних роликових підшипників компанії. Компанія NSK вирішила виготовляти необхідні підшипники з унікальної міцної сталі HTF. Міцна сталь є ефективним засобом протидії зносу, який зазвичай впливає на зовнішню кільцеву доріжку кочення, де матеріал схильний до зносу через потрапляння дрібних частинок.

Довговічні підшипники серії HTF від NSK використовують передові технології розробки матеріалів і термічної обробки, що забезпечує надзвичайну стійкість до зношування, заїдання і високих температур. Результатом є значно подовжений термін служби та зниження витрат на обслуговування та незапланованих простоїв. Підшипники серії HTF можуть запропонувати в 10 разів більший термін служби в умовах використання забрудненого мастила.

Іншою ключовою конструктивною особливістю підшипників NSK були знімні пружинні ущільнювачі з нітрилу (HNBR), які компенсують знос ущільнень для подальшого продовження терміну служби. 

Окрім продовження терміну служби (ущільнені сферичні роликопідшипники NSK демонструють 12 місяців безвідмовної роботи) знімне ущільнення забезпечило фахівцям залізорудного порту можливість перевіряти радіальні внутрішні зазори за допомогою щупів під час процесу встановлення.

Концепція передбачає використання ущільнювача, встановленого на кільці/тримачі, який повністю знімається (через болти), забезпечуючи достатній доступ для щупів для виконання вимірювань зазору. Ця унікальна конструкція забезпечує повну взаємозамінність з існуючими рішеннями.

На залізорудному портовому об'єкті скорочення простоїв виробництва завдяки впровадженню нових підшипників NSK стало основним внеском у економію витрат на загальну суму 77 376 євро на рік.

Японська корпорація NSK (Nippon Seiko Kabushiki Kaisha), лідер з виробництва підшипників та інших деталей машин, застосовує технології, розроблені протягом столітньої історії компанії. За даними 2015 року група NSK Group налічує 31 тисячу співробітників, 213 підприємств та представництв у 30 країнах світу та виробляє 2,2 мільярди підшипників на рік. За даними на березень 2016 року, оборот NSK склав 975 мільярдів ієн. У 1963 році відкрилася перша філія NSK у Європі: у німецькому місті Дюссельдорф. У 1976 році запущено перший європейський завод у Петерлі (Великобританія). NSK Europe налічує 3500 працівників.
Фото: NSK