Schaeffler інвестує у виробництво керамічних кульок для підшипників

  • Автор : Автопромпідшипник
  • 24 жовтня 2023

Через 140 років після того, як Фрідріх Фішер зі Швайнфурта вперше зробив можливим масове виробництво кульок із загартованої сталі, цех шліфування кульок для підшипників знову будується на нинішньому підприємстві Schaeffler у Швайнфурті. Однак у центрі уваги тепер керамічні кульки, а не сталеві. Ці керамічні кульки використовуються у високоточних підшипниках кочення для застосування в ключових секторах, що розвиваються, таких як вітроенергетика, залізничний транспорт, аерокосмічна промисловість.

Заготовки для шліфувального цеху будуть виготовлені з нітриду кремнію на нещодавно придбаному виробничому майданчику в м.Ліванж в Люксембурзі.

Керамічні матеріали мають високу твердість, низьку питому вагу, низьке тертя та електроізоляційні властивості. Вони використовуються там, де звичайні матеріали не можуть забезпечити необхідну продуктивність і стабільність, а також там, де існують особливі вимоги до електричного екранування компонентів.

У січні 2023 року компанія Schaeffler завершила придбання спеціалізованого виробника CERASPIN, який розробляв і виробляв преміальну керамічну продукцію в м.Ліванж більше 25 років. Після інтеграції Schaeffler покриватиме майже весь ланцюжок поставок у цій стратегічно важливій сфері. Цех шліфування керамічних кульок є наступним кроком у консолідації діяльності на заводі у Швайнфурті, у центрі розробки кулькових підшипників у штаб-квартирі промислового підрозділу компанії.

Доктор Міхаель Пауш, керівник науково-дослідного відділу Schaeffler Industrial, пояснив: «З відкриттям нового цеху шліфування кульок у Швайнфурті компанія Schaeffler переносить давню традицію в сучасну епоху. Завдяки своєму винаходу Фрідріх Фішер і його компанія FAG Kugelfischer ще в 1883 році вперше започаткували масове виробництво сталевих кульок. Зараз ми розширюємо наші потужності для виробництва та обробки високоякісних керамічних компонентів, що дозволяє нам оптимізувати весь ланцюжок поставок і створення вартості».

Для заводу в Швайнфурті створення шліфувального цеху є не лише кроком у майбутнє, але й спогадом про коріння: у 1883 році Фрідріх Фішер провістив епоху масового виробництва, запустивши власну шліфувальну машину, яка була запатентована через сім років. Його машина вперше дозволила шліфувати загартовані сталеві кульки, отримуючи однакові за розміром і ідеально круглі кульки за принципом «безцентрового шліфування» і у великих обсягах. Майстерня Фішера дала початок компанії FAG Kugelfischer, яка була придбана Schaeffler у 2001 році.

Концерн Schaeffler Group займає провідне місце в автомобілебудуванні, промисловості і авіакосмонавтиці завдяки своїм відомим маркам INA, FAG і LuK. Концерн пропонує понад 40 тисяч найменувань продукції масового виробництва під торговими марками INA і FAG, які використовуються більш ніж в 60 секторах промисловості.
Наріжним каменем групи стала компанія INA, яку заснували брати Вільгельм і Георг Шеффлер в 1946 році в німецькому місті Херцогенаурах. Успіх до компанії прийшов в 1949 році після того як Георг Шеффлер розробив сепаратор голчастого роликопідшипника.
У 2015 році продажі групи склали понад 13 мільярдів євро. Група дає роботу 84 тисячам співробітників в 200 компаніях в 50 країнах світу.
Підготовлено за матеріалами Schaeffler