Schaeffler відкриває новий науково-дослідний центр у Словаччині

  • Автор : Автопромпідшипник
  • 7 липня 2023

Концерн Schaeffler розширює діяльність з розробки передових мобільних рішень у світі. У рамках своєї стратегії розвитку компанія відкрила новий сучасний науково-дослідний центр у Кісуце у Словаччині. Центр розробляє продукти та компоненти для електромобілів, а також системи шасі для таких застосувань, як автоматизоване водіння. Глобальний постачальник автомобільної та промислової продукції також розширює свій існуючий випробувальний центр у Кісуце, додаючи нове лабораторне та випробувальне обладнання та випробувальні станції. Новий центр та модернізація випробувального центру разом залучають інвестиції близько 20 мільйонів євро. «Здатність до інновацій ще ніколи не була такою важливою для успіху нашої компанії, — сказав Матіас Зінк, генеральний директор департаменту автомобільних технологій у Schaeffler AG. — Як технологічна компанія, орієнтована на майбутнє, Schaeffler інвестує значні кошти в дослідження та розробки — у Кісуце та в усьому світі».

У філії Schaeffler у Кісуце працює близько 4300 людей з 20 країн, понад 350 з яких працюють у розробці. До 2025 року компанія прагне залучити до 500 розробників, які працюватимуть там над задачами мобільності майбутнього. Щоб досягти цього, Schaeffler створює низку нових посад, зосереджуючись, зокрема, на технологіях частково та повністю електрифікованих приводів, таких як гібридні модулі та електричні осі. «Кисуце ідеально підходить для Schaeffler. Ми отримуємо вигоду від розташування поблизу університетів та дослідницьких установ світового рівня і маємо доступ до найкращих і найталановитіших фахівців Словаччини», — сказав Мілан Юркі, керуючий директор кампусу Schaeffler у Кисуце.

Площа новозбудованих об’єктів складає близько 8 000 квадратних метрів: 4 000 у чотирирівневому центрі та ще 4 000 для випробувальних станцій і обладнання. Будівельні роботи над новою будівлею центру розпочалися наприкінці 2021 року, і зараз, через півтора роки, тут починають працювати перші співробітники. 

Новий центр обслуговує широкий спектр діяльності з розробки нових продуктів і індивідуальних рішень для клієнтів. Ця діяльність включає розробку систем та програмного забезпечення, моделювання та тестування, проектування апаратного забезпечення та проектування механічних виробів. Фахівці центру також здійснюють широкий спектр заходів з управління проектами для міжнародних клієнтів з автомобільної промисловості. У прилеглих заводських цехах Schaeffler збирає системи двигунів і трансмісії, широкий спектр підшипників, систем приводів, компонентів для електричних осей і гібридних приводів, а також приводів шасі, таких як електромеханічні системи активного контролю крену. У всьому цьому компанія отримує вигоду від інтеграції розробки та виробничої діяльності в одному місці.

Новий центр в Кісуце є частиною потужної глобальної мережі, яка об’єднує близько 8000 співробітників у 20 науково-дослідних центрах по всьому світу. «У більш ніж половині наших науково-дослідних центрів ми працюємо над електрифікованими силовими агрегатами та рішеннями для мобільності, а також інноваційними рішеннями для шасі для наших клієнтів у всьому світі», — сказав д-р Йохен Шредер, керівник відділу е-мобільності Schaeffler.

Концерн Schaeffler Group займає провідне місце в автомобілебудуванні, промисловості і авіакосмонавтиці завдяки своїм відомим маркам INA, FAG і LuK. Концерн пропонує понад 40 тисяч найменувань продукції масового виробництва під торговими марками INA і FAG, які використовуються більш ніж в 60 секторах промисловості.
Наріжним каменем групи стала компанія INA, яку заснували брати Вільгельм і Георг Шеффлер в 1946 році в німецькому місті Херцогенаурах. Успіх до компанії прийшов в 1949 році після того як Георг Шеффлер розробив сепаратор голчастого роликопідшипника.
У 2015 році продажі групи склали понад 13 мільярдів євро. Група дає роботу 84 тисячам співробітників в 200 компаніях в 50 країнах світу.
Підготовлено за матеріалами Schaeffler