Співпраця з SKF підвищує ефективність роботи паперової фабрики в Марокко

  • Автор : Автопромпідшипник
  • 11 січня 2024

Компанія SKF покращила безпеку персоналу, підвищила надійність обладнання, збільшила час безвідмовної роботи та забезпечила значну економію часу та коштів для провідної паперової фабрики в Марокко завдяки встановленню повної системи змащування Maxilube на папероробній машині.

Змащувати підшипники на папероробній машині можна було лише кожні 35–60 днів, змащування було недостатнім, коли час роботи машини збільшувався, отже, це спричиняло перегрів підшипників і, зрештою, передчасний вихід з ладу.

Клієнт звернувся до SKF з проханням встановити систему змащування. Після численних зустрічей і обговорень із командою SKF у Марокко замовник вибрав рішення Maxilube з двома лініями моніторингу. Оскільки встановлення мало відбуватися під час запланованого простою машини, коли проводилися всі операції з технічного обслуговування, експерти SKF мали лише п’ятиденний період для встановлення всієї системи змащування, і компанія стала єдиним постачальником, який погодився на цей стислий термін.

Коли клієнт відклав проект приблизно на чотири роки, компанія SKF зіткнулася з новими викликами. Клієнт звернувся до SKF у серпні 2023 року з проханням, щоб команда знову розпочала роботу над рішенням для змащування. Повну систему змащування потрібно було встановити до кінця жовтня 2023 року, щоб скористатися запланованою п’ятиденною зупинкою машини.

Завдяки підтримці заводу SKF в Муураме, SKF вдалося отримати обладнання за три дні до початку технічної зупинки виробництва клієнта, що значно допомогло команді з необхідною підготовкою.

Команда SKF завершила проект протягом десяти днів — від доставки обладнання, монтажу та тестування до остаточного введення в експлуатацію; це включало п'ять днів простою під час зупинки машини.

За словами замовника, проект SKF показав найкращий результат серед усіх інших проектів, які виконувалися на фабриці одночасно. Надзвичайно задоволений ефективністю та професіоналізмом команди SKF Morocco, клієнт запросив у SKF пропозицію щодо системи рециркуляції масла Flowline для 110 підшипників, щоб потенційно замінити існуючу систему.

Шведський концерн SKF має 140 представництв в 32 країнах і 18 технічних центрів по всьому світу. У концерні трудяться 46 535 чоловік. У 1907 році шведський інженер Свен Вінгвіст винайшов перший самоустановлювальний дворядний підшипник, поклавши початок історії шведського концерну SKF, лідера по виробництву підшипників кочення, систем змащення, вузлів обертання, еластомерних ущільнень і супутньої продукції. Фабрика Aktiebolaget Svenska Kullagerfabriken була заснована 16 лютого 1907 року в Гетеборзі.
Фото:  SKF