Від рами до підшипників: еко-велосипед igus вироблений на 92 відсотки з пластику

  • Автор : Автопромпідшипник
  • 2 квітня 2024

Після тривалого періоду розробки igus:bike, велосипед, виготовлений на 92 відсотки з пластику з високою часткою вторинної сировини, надійшов у серійне виробництво. Нідерландський партнер igus MTRL зараз виробляє перші 100 велосипедів. У той же час фахівець з пластмас та виробник полімерних підшипників igus будує власну виробничу лінію в Кельні, щоб збільшити виробничу потужність до 10 000 одиниць протягом наступних двох років. 

Приблизно 3,5 роки тому Френк Блейз, генеральний директор igus, запустив екологічний проект з використання пластику зі світових звалищ для виробництва пластикових велосипедів. Міцні міські велосипеди, які не потребують обслуговування, не піддаються корозії та бруду легко витримують складні погодні умови протягом багатьох років і, таким чином, революціонізують мобільність не тільки в містах, але й у кемпінгах, готелях, на виставках. Безпрограшна ситуація для навколишнього середовища та людей. «Я радий, що зараз ми зробили великий крок ближче до реалізації цієї ідеї, — сказав Френк Блейз. — Igus:bike нарешті виходить на дороги під новою назвою у своїй першій невеликій серії». Новий бренд представлений на виставці Cyclingworld Europe (15–17 березня 2024 року) у Дюссельдорфі. Після того, як велосипед буде схвалено для використання на дорогах, компанія планує швидко доставити перший екземпляр до першого з 1200 клієнтів, які зробили попереднє замовлення. «Щоб скоротити час очікування для решти замовлень, ми зараз будуємо власну виробничу лінію для велосипедів на території нашої компанії в Кельні. Ми маємо намір виготовити 10 000 велосипедів зі збільшеною потужністю», — сказав Свен Терхардт, керівник відділу продажів і маркетингу igus:bike. Ціна пластикового велосипеда становить близько 1200 євро.

Кілька деталей, які ще виготовлялися з металу в попередніх прототипах, тепер також зроблені з пластику в поточній версії. Інженери також збільшили кут повороту керма. Інші нові функції включають механізм вільного ходу в трансмісії, щоб колеса оберталися навіть без натискання педалей, більш зносостійкі кулькопідшипники xiros, які дозволяють колесам рухатися ще плавніше та без змащення. «Велосипед igus, який важить близько 17 кілограмів, тепер складається на 92 відсотки з пластику, — сказав Свен Терхардт. — Від рами до підшипників і трансмісії, що довго вважалося майже неможливим у галузі».

igus і MTRL використовують ротаційне формування та лиття під тиском для виробництва компонентів велосипеда з грануляту, виготовленого з перероблених пластикових відходів, включаючи рибальські сітки. Інженерам і експертам з матеріалів вдалося зменшити частку натурального пластику до 50 відсотків. «Зараз ми продовжуємо інвестувати в дослідження та розробки, щоб збільшити частку переробленого пластику до 75 відсотків якомога швидше, а в довгостроковій перспективі навіть до 100 відсотків», — сказав Терхардт. 

Компанія igus®, розробник полімерів та спеціаліст у галузі пластикових підшипників, заснована в 1964 році Гюнтером Блазе в Кельні-Мюльхаймі. Перші двадцять років компанія постачала складні компоненти, що виготовляються з полімерів. У 1983 році Франк Блазе запатентував лінійку продукції Energy Chain Systems і почав випуск пластикових підшипників. Зараз компанія дає роботу 2950 співробітникам, має філії у 35 країнах світу та партнерські компанії у 80 країнах. Щорічно компанія випускає від 1500 до 2500 нових продуктів.
Фото: igus