У SKF успішно відновили підшипники для клієнта

  • Автор : Автопромпідшипник
  • 20 березня 2023

Центр циклічної економіки SKF отримав нового клієнта завдяки своїм можливостям забезпечувати результати, які поєднують оптимізовану роботу та економію коштів із перевагами для навколишнього середовища.

Дотримуючись принципу циклічної економіки SKF, компанія продовжує впроваджувати інновації у свої продукти, системи та послуги. Однією з найсильніших сторін SKF є розробка нових технологій і додаткових рішень, які допомагають клієнтам досягти економічних і екологічних цілей щодо сталого розвитку.

«Репутація SKF спонукала клієнта, який є провідним оператором у гірничодобувному секторі в Гаутензі (ЮАР), звернутися до нас у серпні 2022 року за рішенням для відновлення підшипників, — прокоментував Лоуренс Преторіус, керівник Центра циклічної економіки SKF. — Пізніше клієнт запросив відправку ще вісімнадцяти додаткових підшипників коробки передач до SKF для оцінки».

Клієнт зробив запит на перевірку сферичних роликових підшипників на відповідних валах, щоб фахівці визначили, чи придатні ці підшипники для відновлення. Фахівці SKF запропонували інтегроване рішення, яке включало поставку нових і відремонтованих підшипників, інструментів для монтажу та інженерних компонентів, а також додаткові послуги підтримки, такі як професійне встановлення підшипників і рішення для моніторингу стану.

«Ми відновили загалом 25 підшипників і замінили три підшипники, які не пройшли наші вимоги до оцінки відновлення, — сказав Преторіус. — Ми також поставили одинадцять нових агрегатів, а також інженерні компоненти, включно з новими втулками підшипників і контргайками. Замість заміни відновлені підшипники отримують новий термін служби та використовуються повторно. Оскільки відновлені підшипники набагато економічніші, ніж нові, ми значно знизили витрати для наших клієнтів. Період очікування для певних підшипників великого розміру може становити до кількох місяців, але оскільки ми можемо відновити підшипники протягом трьох-п’яти робочих днів, ми значно скоротили час виконання, дозволяючи нашому клієнту повністю функціонувати вже за кілька днів». 

Відновлені підшипники та вузли SKF відповідають тим же геометричним, формальним і якісним характеристикам, що й нові продукти SKF. На відновлені компоненти надається однорічна гарантія відповідності, яка є свідченням високої якості та надійності цих продуктів.

Преторіус додав, що відновлення підшипників зменшує споживання матеріалів; підшипники, які не підлягають переробці, можуть бути перероблені для виробництва нових підшипників, фактично закриваючи цикл.

Повне рішення SKF включає моніторинг стану. Дані про вібрацію та температуру збираються в режимі реального часу та аналізуються для виявлення потенційних проблем із підшипниками. Поряд із продовженням терміну служби підшипника та збільшенням середнього часу напрацювання на відмову (MTBF), моніторинг стану та аналітика даних також виявляють потенційну несправність підшипника, що дозволяє своєчасно знімати блок для ремонту або заміни, зменшуючи ризик дорогих зупинок виробництва.

«Переваги для наших клієнтів включають збільшення терміну служби, надійності і життєвого циклу обладнання, економію коштів. Ці фактори є основоположними для забезпечення сталого функціонування. Крім того, зменшення споживання матеріалів, прямого споживання енергії та викидів у результаті нашого процесу відновлення зменшує вплив на навколишнє середовище», — сказав Преторіус.

Шведський концерн SKF має 140 представництв в 32 країнах і 18 технічних центрів по всьому світу. У концерні трудяться 46 535 чоловік. У 1907 році шведський інженер Свен Вінгвіст винайшов перший самоустановлювальний дворядний підшипник, поклавши початок історії шведського концерну SKF, лідера по виробництву підшипників кочення, систем змащення, вузлів обертання, еластомерних ущільнень і супутньої продукції. Фабрика Aktiebolaget Svenska Kullagerfabriken була заснована 16 лютого 1907 року в Гетеборзі.
Фото: SKF